Restaurantele Panoramic si Casa Padurarului, scoase la vanzare de firma Aro Palace
Administratorii companiei brasovene Aro Palace au decis luna trecuta vanzarea restaurantelor Panoramic si Casa Padurarului, precum si a Grupului Gospodaresc Bartolomeu.
Restaurantul Panoramic de pe Tampa, a fost scos la vanzare luna trecuta, alaturi de restaurantul Casa Padurarului, de la poalele muntelui, au anuntat oficialii companiei Aro Palace, intr-o informare transmisa Sibex. Tot luna trecuta, reprezentantii SIF Transilvania, actionarul majoritar al Aro Palace, au anuntat si faptul ca vor sa vanda Cetatea Brasovului. Oficialii SIF Transilvania au mentionat ca asteapta un raspuns din partea primariei, cu care este in negocieri, cu privire la preluarea monumentului istoric Cetatea Brasovului.
Citeste mai mult: http://www.wall-street.ro/articol/Companii/170238/restaurantele-panoramic-si-casa-padurarului-scoase-la-vanzare-de-firma-aro-palace.html#ixzz39bz7rFCl
Proprietarul agentiei de turism Fly Go intra in afaceri cu imbracaminte semnata de branduri celebre
Stefano Iervolino, proprietarul agentiei de turism Fly Go, a investit peste 300.000 de euro intr-un magazin multibrand, Clothes Boutique, ce comercializeaza haine de dama, colectii pentru barbate si copii semnate de branduri celebre.
Magazinul se intinde pe o suprafata de aproximativ 80 de metri patrati, printre branduri regasindu-se Patrizia Pepe, Simona Barbieri, Allegri, Burberry, Dolce&Gabbana, Armani, Liu Jo, Moschino, Calvin Klein, Gallo. Accesoriile reprezinta aproximativ 20% din stocul de marfa. ”Romanii sunt mari consumatori de moda, adora, cu precadere, brandurile italienesti, aceste doua motive fiind extrem de imporante in momentul in care am luat decizia de a demara investitia in acest boutique. Mai mult, am ales sa aducem si colectii pentru copii pentru ca romanii ii imbraca foarte chic inca de la varste mici”, spune Stefano Iervolino, unul dintre actionarii Clothes Boutique.
Clothes Boutique va intra in curand si in comertul online. Livrarea se va face in 24 de ore, fara taxe de transport. Pentru primul an de operare, Clothes Boutique estimeaza o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro, atat din vanzarile offline, cat si din cele online.
Stefano Iervolino este de profesie technician dentar si a venit prima data in Romania in anul 1990, tatal sau fiind stabilit in tara noastra. Dupa mai multe vizite, a decis sa se stabileasca in tara, unde a lucrat vreme de trei ani alaturi de tatal sau in cadrul companiei aeriene MyAir. In 2008 a lansat siteul de rezervari Fly Go, care este disponibil si in Italia, Spania si Anglia. Investitia in lansarea platformei online s-au ridicat la un milion de euro, bani obtinuti din venituri proprii si credite.
Nou business in Romania: producatorul de trolere Princess Traveller s-a extins pe piata romaneasca printr-un magazin online
Producatorul olandez de trolere Princess Traveller a intrat pe piata din Romania, dupa o investitie de 500.000 de euro, printr-un magazin online, compania avand in plan si deschiderea unui magazin offline. „Pe o piata a carei valoare a fost estimata in 2013 la 20 de milioane euro, Princess Traveller intra pe un segment mai putin valorificat si anume acela al bagajelor de tip hard case, fabricate din policarbonat si ABS. Scopul nostru este acela de a aduce consumatorului roman un produs ultra usor, extrem de puternic si flexibil, care nu se sparge si nu se deformeaza, rezistent la diferentele de temperatura”, a declarat, intr-un comunicat, Luiza Dragomir, brand manager Princess Traveller, potrivit Mediafax.
Ea a aratat ca odata cu intrarea companiei Princess Traveller in Romania, piata bagajelor va prinde contur si pe segmentul produselor middle, pana in prezent pe piata interna comercializandu-se produse cu preturi fie foarte mici, fie de lux. Cu o istorie de 30 de ani pe piata din Olanda, Princess este prezenta in peste 10 tari, cum ar fi Belgia, Australia, Thailanda, China, Rusia, Korea, Franta, Spania, Africa de Sud si Israel.
Vanzari record: 27,8 mil. euro in Romania pentru grupul farmaceutic Krka
Vanzarile grupului farmaceutic sloven Krka in Romania au crescut cu 31% in primul semestru, la 27,8 milioane euro, comparativ cu perioada similara a anului trecut, sustinute in principal de medicamentele cu prescriptie, se arata intr-un raport al companiei. Pentru primele sase luni din 2013 compania a raportat vanzari de 21,2 milioane euro milioane euro pe piata locala, potrivit Mediafax.
„Principalii driveri ai vanzarilor au fost medicamentele eliberate pe baza de prescriptie medicala, in special Atoris, Roswera, Prenessa si Co-Prenessa, Tolura, Karbis, Enap si Nolpaza”, potrivit companiei slovene. De altfel, compania mentioneaza ca dintre pietele mari pe care activeaza, in Romania a fost inregistrata cea mai mare rata de crestere a vanzarilor de medicamente cu prescriptie, de 37%, comparativ cu primul semestru al anului trecut. Pe segmentul medicamentelor fara reteta, principalul produs a ramas Bilobil (ginkgo biloba), ale carui vanzari s-au majorat in perioada analizata cu 5%, dar cresteri au raportat si Nalgesin/Naldorex (naproxen), Daleron (paracetamol) si Herbion.
Citeste mai mult: http://www.wall-street.ro/articol/Companii/170088/vanzari-record-27-8-mil-euro-in-romania-pentru-grupul-farmaceutic-krka.html#ixzz39c9dJTMU
Piata imobiliara isi revine: valoarea apartamentelor la vanzare in Bucuresti, 2 mld. euro
Numarul apartamentelor din Bucuresti scoase la vanzare in primele 7 luni ale anului a ajuns la 20.00, iar valoarea acestora este estimata la 1,2 miliarde de euro. Pana la finele anului oferta disponibila ar putea ajunge la circa 2 miliarde de euro, potrivit Imobiliare.net.
„Cifra este mai mare decat in 2013, dar mult mai mica fata de valorile inregistrate in anii de boom imobiliar. In 2007, valoarea apartamentelor scoase pe piata in Bucuresti era de 2,7 miliarde de euro, iar in 2008 cifra a ajuns la 4,3 miliarde euro”, se arata intr-un comunicat al portalului imobiliar. Numarul de apartamente scoase pe piata in acest an este cu aproape 20% mai mare decat ofertele din aceeasi perioada din 2007, considerat anul de boom imobiliar, noteaza Mediafax.
„Acest lucru ne arata ca din punct de vedere al numarului de oferte, piata imobiliara da semne de revenire. Din ianuarie pana in iulie 2014 s-au scos pe piata 20.000 de apartamente in Bucuresti. Cele mai multe au fost apartamentele de 2 camere cu peste 8.300 de unitati, urmate de apartamentele de 3 camere cu aproximativ 6.000 de oferte. Pentru garsoniere s-au inregistrat peste 4.000 de oferte, iar pentru apartamentele de 4 camere aproape 1.650 de oferte”, mentioneaza sursa citata.
Cea mai mare dinamica se inregistreaza la apartamentele de 2 camere unde a fost consemnata o crestere de 30% a numarului de oferte scoase pe piata in primele sapte luni din 2014, fata de aceeasi perioada a anului 2007. O diferenta semnificativa se inregistreaza si la apartamentele de 3 camere unde cresterea este de 22%.
Preturile medii solicitate de proprietari in iulie 2014 dau semne de stabilizare, astfel pentru o garsoniera acestea se situeaza la 35.000 euro, 53.000 euro pentru apartamentele de 2 camere, 75.000 euro apartamentele de 3 camere si 100.000 euro pentru 4 camere. In medie, preturile sunt mai mici cu aproape 5% fata de luna iulie din 2013 si cu 50% mai mici fata de 2007.
Citeste mai mult: http://www.wall-street.ro/articol/Real-Estate/170165/piata-imobiliara-isi-revine-valoarea-apartamentelor-la-vanzare-in-bucuresti-2-mld-euro.html#ixzz39cBQUUM1
Sursa: wall-street.ro