Apemin ZIZIN, unul dintre principalii producatori de pe piata apelor minerale naturale romanesti, anunta o crestere a vanzarilor de 34% pentru brandul ZIZIN, in primul trimestru al anului 2014, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Cu o cifra de afaceri pentru brandul ZIZIN de peste 4,5 milioane de euro, compania a reusit sa-i mentina acestuia trendul ascendent, pe o piata aflata in usoara scadere.

“Rezultatele inregistrate in primul trimestru al acestui an nu fac decat sa certifice eforturile pe care le-am depus pana acum pentru dezvoltarea si consolidarea brandului ZIZIN pe piata din Romania. Cresterea vanzarilor cu 34% pe o piata aflata in usoara scadere demonstreaza faptul ca oamenii apreciaza calitatea apei minerale naturale ZIZIN – extrasa din surse subterane recunoscute, avizate si controlate.”, declara Laura Lazar, Director Executiv al Apemin ZIZIN.

2013 – anul schimbarilor pentru Apemin ZIZIN

In 2013, compania a inceput un proces de reorganizare interna si rebranding, urmarind optimizarea vanzarilor, a distributiei, dezvoltarea departamentului logistic si suplimentarea capacitatilor de productie.

Brandul ZIZIN a beneficiat de modificari atat la nivel vizual (logo), la nivel de ambalaj, cat si la nivel de mesaj si comunicare a produsului.

“Inceput in 2013, procesul de schimbare a brandului ZIZIN se afla inca in desfasurare. Ne-am propus ca in viitorul apropiat sa reusim sa acoperim toate canalele de distributie din Romania – traditionale si moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt si mediu, iar una dintre componentele sale se afla, in prezent, in implementare – campania de imagine ‘Da cu pace'”, declara Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin.

Sursa: business24.ro

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Contacteaza-ne!

Se trimit datele

©2021 ANBAR - Asociatia Nationala a Brokerilor de Afaceri din Romania office@anbar.ro : 0212665677

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?